Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

דני אבדיה מטביע - דני אבדיה מטביע - משחק בעמדות הסמול פורוורד והפאוור פורוורד. / זאת לא רק ההטבעה הנהדרת, עד הירידה לספסל רשם בלוק על טייטום, אסיסט והכדורים הלכו אליו יותר בהתקפה במהלך ה3 דקות .

דני אבדיה מדבר אחרי המשחק מול טורונטו (חשבון הטוויטר של הוויזארדס). זה מאוד כיף לחזור, הייתי רגיל לשחק . עם כל המומנטום בוסטון הצליחה לבצע מהפך . דני אבדיה מטביע על טאקו פול (2.29 ס''מ). דני אבדיה מטביע, הלילה בוושינגטון.

בעוד מספר חודשים צפוי הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב . NBA | ×'משחק אותו א×'×
NBA | ×'משחק אותו א×'×"×™×" ×™×¢×"×™×£ לשכוח, ×"ו×'יל ×'יל את וושינ×'טון from img.haarets.co.il
דני אבדיה ערך הלילה (בין שבת לראשון) את משחקו הראשון עם וושינגטון וויזארדס מאז שנפצע אי שם באפריל באיזור הקרסול . דני אבדיה מטביע, הלילה בוושינגטון. — washington wizards (@washwizardsil) october 28, 2021. היהלום של מכבי תא זכה לפרגון נרחב: בעוד מספר חודשים צפוי הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב . לברון גיימס לבדו מטביע כל היורוליג כי המפעל הזה קטן עליו תתעוררוחחח. דני אבדיה מטביע על טאקו פול (2.29 ס''מ). דני אבדיה מדבר אחרי המשחק מול טורונטו (חשבון הטוויטר של הוויזארדס).

דני אבדיה מטביע | ned dishman/nbae via getty images.

דני אבדיה מדבר אחרי המשחק מול טורונטו (חשבון הטוויטר של הוויזארדס). דני אבדיה מטביע ברבע השני, לפנות בוקר | צילום: דני אבדיה מטביע על טאקו פול (2.29 ס''מ). — washington wizards (@washwizardsil) october 28, 2021. הביצוע שלו זכה בתואר מהלך המחזור ביורוליג. אחרי המשחק, אבדיה סיכם את הקאמבק שלו לפרקט: עם כל המומנטום בוסטון הצליחה לבצע מהפך . דני אבדיה הלהיב את אירופה. לברון גיימס לבדו מטביע כל היורוליג כי המפעל הזה קטן עליו תתעוררוחחח. זה מאוד כיף לחזור, הייתי רגיל לשחק . הישראלי כאב את החמצת הדאנק מול הענק הירוק (''כל כך רציתי את זה''), אבל דאג לשמור על אופטימיות (''אטביע על מישהו אחר בפעם הבאה''). דני אבדיה מטביע | ned dishman/nbae via getty images. דני אבדיה רושם בימים האלה את משחקי הפרידה שלו מהליגה הישראלית בפרט, ומהכדורסל האירופי בכלל.

— washington wizards (@washwizardsil) october 28, 2021. עם כל המומנטום בוסטון הצליחה לבצע מהפך . דני אבדיה מטביע ברבע השני, לפנות בוקר | צילום: דני אבדיה ערך הלילה (בין שבת לראשון) את משחקו הראשון עם וושינגטון וויזארדס מאז שנפצע אי שם באפריל באיזור הקרסול . זאת לא רק ההטבעה הנהדרת, עד הירידה לספסל רשם בלוק על טייטום, אסיסט והכדורים הלכו אליו יותר בהתקפה במהלך ה3 דקות .

דני אבדיה מטביע, הלילה בוושינגטון. ×
×"× ×™ א×'×"×™×" מט×'×™×¢ - משחק ×'עמ×"ות ×"סמול פורוור×" ו×"פאוור פורוור×". from images.one.co.il
דני אבדיה מטביע, הלילה בוושינגטון. דני אבדיה הלהיב את אירופה. דני אבדיה מטביע | ned dishman/nbae via getty images. דני אבדיה מטביע על טאקו פול (2.29 ס''מ). הביצוע שלו זכה בתואר מהלך המחזור ביורוליג. לברון גיימס לבדו מטביע כל היורוליג כי המפעל הזה קטן עליו תתעוררוחחח. עם כל המומנטום בוסטון הצליחה לבצע מהפך . דני אבדיה ערך הלילה (בין שבת לראשון) את משחקו הראשון עם וושינגטון וויזארדס מאז שנפצע אי שם באפריל באיזור הקרסול .

דני אבדיה מטביע ברבע השני, לפנות בוקר | צילום:

לברון גיימס לבדו מטביע כל היורוליג כי המפעל הזה קטן עליו תתעוררוחחח. בעוד מספר חודשים צפוי הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב . דני אבדיה מטביע, הלילה בוושינגטון. דני אבדיה מטביע על טאקו פול (2.29 ס''מ). דני אבדיה מדבר אחרי המשחק מול טורונטו (חשבון הטוויטר של הוויזארדס). היהלום של מכבי תא זכה לפרגון נרחב: — washington wizards (@washwizardsil) october 28, 2021. זאת לא רק ההטבעה הנהדרת, עד הירידה לספסל רשם בלוק על טייטום, אסיסט והכדורים הלכו אליו יותר בהתקפה במהלך ה3 דקות . דני אבדיה מטביע | ned dishman/nbae via getty images. דני אבדיה מטביע ברבע השני, לפנות בוקר | צילום: הישראלי כאב את החמצת הדאנק מול הענק הירוק (''כל כך רציתי את זה''), אבל דאג לשמור על אופטימיות (''אטביע על מישהו אחר בפעם הבאה''). עם כל המומנטום בוסטון הצליחה לבצע מהפך . דני אבדיה רושם בימים האלה את משחקי הפרידה שלו מהליגה הישראלית בפרט, ומהכדורסל האירופי בכלל.

לברון גיימס לבדו מטביע כל היורוליג כי המפעל הזה קטן עליו תתעוררוחחח. היהלום של מכבי תא זכה לפרגון נרחב: אחרי המשחק, אבדיה סיכם את הקאמבק שלו לפרקט: עם כל המומנטום בוסטון הצליחה לבצע מהפך . זה מאוד כיף לחזור, הייתי רגיל לשחק .

דני אבדיה מטביע | ned dishman/nbae via getty images. פיל×
פיל×"לפי×" ×"×'יס×" את וושינ×'טון, 4 נקו×"ות לא×'×"×™×" from ynet-images1.yit.co.il
היהלום של מכבי תא זכה לפרגון נרחב: דני אבדיה רושם בימים האלה את משחקי הפרידה שלו מהליגה הישראלית בפרט, ומהכדורסל האירופי בכלל. הישראלי כאב את החמצת הדאנק מול הענק הירוק (''כל כך רציתי את זה''), אבל דאג לשמור על אופטימיות (''אטביע על מישהו אחר בפעם הבאה''). דני אבדיה מטביע | ned dishman/nbae via getty images. בעוד מספר חודשים צפוי הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב . דני אבדיה מדבר אחרי המשחק מול טורונטו (חשבון הטוויטר של הוויזארדס). דני אבדיה מטביע על טאקו פול (2.29 ס''מ). לברון גיימס לבדו מטביע כל היורוליג כי המפעל הזה קטן עליו תתעוררוחחח.

זאת לא רק ההטבעה הנהדרת, עד הירידה לספסל רשם בלוק על טייטום, אסיסט והכדורים הלכו אליו יותר בהתקפה במהלך ה3 דקות .

דני אבדיה ערך הלילה (בין שבת לראשון) את משחקו הראשון עם וושינגטון וויזארדס מאז שנפצע אי שם באפריל באיזור הקרסול . זאת לא רק ההטבעה הנהדרת, עד הירידה לספסל רשם בלוק על טייטום, אסיסט והכדורים הלכו אליו יותר בהתקפה במהלך ה3 דקות . דני אבדיה מטביע על טאקו פול (2.29 ס''מ). דני אבדיה מטביע | ned dishman/nbae via getty images. זה מאוד כיף לחזור, הייתי רגיל לשחק . אחרי המשחק, אבדיה סיכם את הקאמבק שלו לפרקט: בעוד מספר חודשים צפוי הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב . עם כל המומנטום בוסטון הצליחה לבצע מהפך . דני אבדיה מטביע ברבע השני, לפנות בוקר | צילום: הביצוע שלו זכה בתואר מהלך המחזור ביורוליג. — washington wizards (@washwizardsil) october 28, 2021. דני אבדיה הלהיב את אירופה. הישראלי כאב את החמצת הדאנק מול הענק הירוק (''כל כך רציתי את זה''), אבל דאג לשמור על אופטימיות (''אטביע על מישהו אחר בפעם הבאה'').

דני אבדיה מטביע - ×"× ×™ א×'×"×™×" מט×'×™×¢ - משחק ×'עמ×"ות ×"סמול פורוור×" ו×"פאוור פורוור×". / זאת לא רק ההטבעה הנהדרת, עד הירידה לספסל רשם בלוק על טייטום, אסיסט והכדורים הלכו אליו יותר בהתקפה במהלך ה3 דקות .. לברון גיימס לבדו מטביע כל היורוליג כי המפעל הזה קטן עליו תתעוררוחחח. זה מאוד כיף לחזור, הייתי רגיל לשחק . דני אבדיה מטביע | ned dishman/nbae via getty images. בעוד מספר חודשים צפוי הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב . היהלום של מכבי תא זכה לפרגון נרחב:

היהלום של מכבי תא זכה לפרגון נרחב: דני אבדיה. דני אבדיה ערך הלילה (בין שבת לראשון) את משחקו הראשון עם וושינגטון וויזארדס מאז שנפצע אי שם באפריל באיזור הקרסול .